Til hovedinnholdet

Digitale løsninger som gjør hverdagen din enklere

Valg av rett system til din bedrift, som passer behovet til bedriften i dag men også for behovene du kan få i framtiden, er noe av de vi i Hagel er skikkelig gode på. Hagel er for lengst ferdig med det digitale skiftet, og vi har den kompetansen som skal til for å hjelpe deg til en mer effektiv og lønnsom hverdag ved bruk av de rette teknologiske hjelpemidlene. Her presenterer vi noen av de mest populære systemene fra Hagel:

Visma Expense - kanskje verdens enkleste håndtering av reiseregninger og utlegg

Expense er Visma sin løsning for føring av reiseregning og utlegg. Du får en digital og automatisert løsning som gjør at du kan kaste krøllete papirkvitteringer og kompliserte utleggsskjemaer. Alt du trenger er tilgjengelig på nett, og alle relevante data sendes automatisk inn i det nettbaserte lønnssystemet. Leder godkjenner reiseregninger og utlegg enkelt på PC eller mobil.

Visma Approval - Fakturagodkjenning, utlegg, ferie og timelister. På nett og mobil

Med godkjenningstjenesten Visma.net Approval kan du enkelt godkjenne eller avvise fakturaer, reiseregninger og utlegg eller søknader om ferie og fravær på mobil eller pc. Du har alltid full oversikt over dine oppgaver og blir varslet når du får en ny godkjenningsoppgave.

Visma Rapportering - rapporteringsverktøy på nett

Visma Rapportering gir deg kunnskapen du og dine kolleger trenger for å ta smarte beslutninger. Få alle nøkkeltall på ett sted, slik at du til enhver tid har full oversikt over utvikling og status i din bedrift. Innsikten du får ut kan du så omsette til gode forretningsstrategier for fremtiden.

Appex ASP - Hele IT-funksjonen levert som en tjenester over internett.

Med Appex ASP får du hele IT-funksjonen levert som en tjeneste over Internett. Du trenger ingen server hos deg. All databehandling skjer i Appex Datasenter og det er bare skjermbildene som overføres til din enhet. Uansett hvor du måtte befinne deg har du derfor alltid den samme tilgangen til dine dokumenter og programmer.

Poweroffice GO - Komplett oversikt over økonomien

Poweroffice GO er et komplett system fro regnskap, faktura, timeregistrering, reiseregninger og lønn. Du ser enkelt de viktige økonomiske hendelsene og trendene for virksomheten din på ett sted. PowerOffice Go er tilgjengelig fra både din nettleser og gjennom egne applikasjoner til iOS og Android – og Apple Watch.

Du kan jobbe hvor og når du måtte ønske.

Teamviewer - Når du har behov for at vi tar styringen på din pc.

Hver dag utføres mer enn 20 millioner støtteøkter daglig på TeamViewer-plattformen. Med kryptering og sertifiserte datasentre har det å gi støtte til kundene &; medarbeidene dine aldri vært tryggere eller enklere. Det er som å sitte rett ved siden av dem, tilby hjelpen de trenger, øyeblikket de trenger den mest.

Duett min side - alltid full tilgang til oppdatert regnskap

Duett Min Side er en interaktiv løsning for deg som vil ha tilgang til regnskapet, uten å ha hele ansvaret selv. Ansvaret kan du overlate til en profesjonell regnskapsfører. MinSide passer både for kunder av regnskapskontor og ansatte i bedrifter med egen økonomiavdeling.

Onestop reporting - rapportering og budsjettering

Onestop reporting automatiserer komplekse prosesser for rapportering og budsjettering og tar over der økonomisystemet sier stopp.

OneStop Reporting gir deg unike rapporter og budsjetter, som maksimerer innsikten i din bedrift.